Hanoi, even kort en wat fotootjes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu Hanoi, even kort en wat fotootjes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu

Hanoi, even kort en wat fotootjes

Door: E en A

Blijf op de hoogte en volg Esther en Nouke

21 Oktober 2006 | Vietnam, Hanoi

Tickets gekocht voor de trein naar bergdorp Sapa van wo-avond. Niet di-avond zoals in eerder bericht: Nouke heeft nl nog een schrijfles di-avond!

Wordt afzien in die Agatha-Christie-Murder-on-the-Orient-Express-trein: softseat-slapers moesten nl 10 dagen van te voren gereserveerd worden (?), nu dus hardsleeper besteld :) Duur: 10 uur, richting Chinese grens.

Maar eerst: 3 dagen Halong Bay en Cat Ba Eiland!

Later meer! Op naar Nouke en t koude (gekoeld door koelkastje en/of airco) hotel-bier :)
EA X

• 21 Oktober 2006 - 14:15

Jannie:

wat ,n chaos zeg zo ziet het er tenminste uit...maar wel leuk om te zien.........meiden geniet

• 21 Oktober 2006 - 14:48

Gien En Jud:

leuk die fotoos mensen en straatjes zien er gemoedelijk uit.kijkt een beetje op de heistraat :}hihi

veel plezier in halong bay en cat ba eiland

kusssssssssss

• 21 Oktober 2006 - 17:27

Deet:

Leuk die foto's , meer, meer, meeeeeer !!
    goeie reis, valt vast wel mee, die harde bedden....
    hoop ik.
    xxxx

• 21 Oktober 2006 - 22:07

Mam Pap:

Hoi Meiden.Leuk om al die fotoos te zien en net als ons Jud zegt lykt een beetje op de Heistraat maar dan anders,Geniet er van ik ga nu even wat lezen over Sapa. groetjes

• 22 Oktober 2006 - 06:04

Treeske:

leuk om meteen ook beelden van jullie te zien!helemaal in vietnam!ben ook benieuwd naar een fototje van het schrijfles resultaat!!!groetjes

• 24 Oktober 2006 - 13:17

Jud:

es mes is nog net binnen

• 24 Oktober 2006 - 13:18

Jud: