even stroom van 19-22u ! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu even stroom van 19-22u ! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu

even stroom van 19-22u !

Door: Es en Nouke

Blijf op de hoogte en volg Esther en Nouke

26 November 2006 | Laos, Vientiane

Heel snel!!

Alles goed hier. Zijn inmiddels na wat eilanden op eiland Don Det, tegen Cambodja aan. Slapen in houten guesthousje op palen aan rivierstrand. Guesthouse Mr Tho's. Geen adres, geen tel. Zelfs nauwelijks stroom: nu van 19-22u even.

Kus van ons!
Lange berichten volgen later, al heel veel geschreven op papier :)
EA :) X

nb. de muggen worden helemaal g-e-k nu ze een paar uurtjes licht zien 's avonds! PC staat buiten, hele scherm zit onder de muggen!!

  • 26 November 2006 - 11:38

    Gientje En Judje:

    hoiiiiiiiiiii
    fijn iets te horen geniet ervan en de groeten aan de muggen, zien het huisje al voor ons heerlijk kusssssssssssss

  • 26 November 2006 - 11:57

    San:

    ....fuck is heel m'n berichtje weg....Nou nog maar een keer dan! Met mij alles oke. Geen spannende dingen meer meegemaakt. Natuurlijk wel een fantastische uitvoering van onze musical gehad! Kom de DVD maar een keer bij me kijken. Tot snel maar weer. Geniet ze! Volgende keer ga ik mee ;-)
    Heel veel liefs San x

  • 26 November 2006 - 12:51

    Jacqueline:

    Ha vakantiegangers,
    Wouter heeft VET verloren. Jan M zal het moeten gaan doen. Kom mijn dip wel weer te boven. Hier is het nu zondag, zondag en bijna 16 graden. Misschien had ik wel Groen Links moeten stemmen. Het gaat helemaal fout met het milieu. He geniet er van en sla, nu het nog kan, maar naar de muggen. Hier mag dat niet meer van de PvdD (partij van de dieren).

  • 26 November 2006 - 14:19

    Jannie:

    he meiden leuk iets van jullie te horen .als het zo lang duurt ga ik jullie verhalen missen merk ik.
    wat ,n geweldige tijd hebben jullie daar .ik zie uit naar de lange berichten.............daaaaaaaaaaaaaaag groeten t.jannie

  • 26 November 2006 - 18:46

    Mam En Pap:

    Hoi meiden Geniet er van by kaarslicht,dan genieten wy ook.Columbus geniet ook ligt in zyn hangmatje aan de verwarming lekker warm.Kyken uit naar de lange berichten knuffels........en kopjes

  • 27 November 2006 - 06:58

    Treeske:

    fijn dat er zoiezo stroom is!!!!al is het maar even.Alles is goed hier!Yh en M vertrekken 7 dec.
    Ik geniet zo lang mogelijk van het zachte weer(15 o)tochten maken naar tilburg en den bosch!
    geniet lekker van dat aparte land!!!liefs!

  • 27 November 2006 - 10:14

    Tante Ineke:

    Beter muggen als niet muggen

  • 29 November 2006 - 15:24

    Marlies:

    heeeeeej meiden, nog steeds weinig/zonder stroom? ik hoop dat jullie met volle teugen genieten van alle avonturen cq hang/luierdagen :)
    het kastje dat ik in bruikleen had, staat weer bij jullie in de schuur!
    bedankt voor het lenen
    dikke kussen en geniet voor 100!!!!
    ps. als de loopband eventueel de deur uit moet, laat het me dan weten tzt
    zoenen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

One Life..Live it !

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2009

Pura Vida

12 Juli 2009

Beach ´n Crocs

02 Juli 2009

Grensgevallen en zo meer

30 Juni 2009

En zing maar mee...No woman no cry*

25 Juni 2009

We´re alive !
Esther en Nouke

Actief sinds 16 Okt. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 49704

Voorgaande reizen:

06 November 1980 - 31 December 2020

One Life..Live it !

Landen bezocht: