We´re alive ! - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu We´re alive ! - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu

We´re alive !

Door: Es en Nouke

Blijf op de hoogte en volg Esther en Nouke

25 Juni 2009 | Costa Rica, Cahuita

Lieve Lezers, we zijn in Costa Rica. Kort bericht met enkele feiten wegens traag internet, later volgt uiteraard meer.

1) vrije val gedurende vlucht A´dam-Madrid. Hell. Gillende mede-reizigers. 40 seconden dachten we ´dit was het dus´.
2) culture shock in hoofdstad San Jose: met tralies en prikkeldraad beveiligde woningen en hotels.
3) snel vertrek naar Caribean Kust: Cahuita. Twee straten, mellow, Marley´s. National Park met kilometers lange 3 meter brede witte stranden direct overgaand in jungle. Wij zagen (en hoorden) al: brulapen, een luiaard, fel gele en dodelijke slang.

Voor thuisfront: we slapen bij een Nederlands stel in The Secret Garden (in LP heet deze Linda´s Secret Garden).

Adios AE XX

• 26 Juni 2009 - 03:05

Jacqueline:

Hoe komen jullie toch altijd verzeild in die "pretparkachtige" situaties met loops van 40 seconden en geheime tuinen? Het lijkt de Efteling wel. Ga straks eens even googlen wáár je nu precies zit. Groeten.

• 26 Juni 2009 - 04:42

Treeske:

een vrije val!!!jakkes wat eng!!!!en ook nog gevaarlijke beesten!
    maar de gezellige foto in hangmat maakt het bericht gelukkig weer goed!
    veel liefs

• 26 Juni 2009 - 06:22

Pap En Mam:

Je hebt het gelukkig overleefd ,kijk maar uit daar voor al die enge dieren en geniet van alle mooie dingen daar ,tot gauw
    knuffels

• 26 Juni 2009 - 07:47

Yoush:

Maar jullie dus heel stoer niet geschreeuwd? Balen van San Jose... Maar des te beter is de kust!

Succes met de kikkerjacht!

• 26 Juni 2009 - 08:38

Peissie:

Linda's secret garden. Say no more... ;-). Die regels over een vrije val heb ik heeel horizontaal gelezen, gelet op mijn vlieguren de komende tijd. Geniet!!! X NP

• 26 Juni 2009 - 08:44

Gien En Jud:

ieksssssssssssss wat dachten jullie ? kom maar op LOST island haha. heerlijk verder die stranden en jungle. geniet ze daar ga even googlen nu voor het beeld erbij
    geniet en dikke zoen van ons

• 26 Juni 2009 - 09:13

Tante Ineke:

Zo zie je maar als je een goede engelbewaarder hebt gebeurd er niks.
    Maak er samen een fijne vakantie van ik hou me verder wel op de hoogte

Groetjes Ome Flip en Tante Ineke

• 26 Juni 2009 - 09:42

Nicole:

Gillende mensen en brulapen... komen jullie ook nog aan je rust toe? Chill, watch the sea, drink cold beers and listen to the Reggae vibes! Enjoy...

• 27 Juni 2009 - 21:00

George:

alles gepakt behalve.... de parachute. De beste piloot is iemand die net een nieuwe vlam heeft, die wil zelf ook niet tussen de apen terecht komen. Leuke foto, ga zo door.

• 28 Juni 2009 - 18:48

Jud:

zijn jullie al bruin? hier de komende dagen rond de 29 graden das ook lekker he.
    had even gegoogled waar jullie nu zijn,lijkt wel jamaica. veel rastafari en zo, moet lekker relaxed sfeertje zijn jah man...
    dikke zoen

• 28 Juni 2009 - 21:31

Mam:

Heeee Meiden heerlijk weertje hier en alles oke. Columbus is al bruin van achter het glas haha kopjessssssssss