coming soon: The Highlights - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu coming soon: The Highlights - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu

coming soon: The Highlights

Door: Es en Nouke

Blijf op de hoogte en volg Esther en Nouke

18 September 2008 | Indonesië, Batavia

Trouwe Lezers: Wat een uitermate traag internet op Bali en Gili Islands! Verhalen staan nog op papier dus en volgen binnenkort, incluis enkele pikante fotoos ;)

We zijn zojuist een andere wereld binnengevlogen: een bijzonder groot en extreem schoon en gestructureerd Singapore Airport, Met (!) massagestoelen. Zie daarbij geen simpel stoeltje voor je dat enkele schokjes op de juiste plaatsen afgeeft, nee: hierzo in Singapore ga je liggen in een semi-verduisterde ruimte op een zwart lederen stoel die jouw lichaam opmeet en zodoende 'weet' waar alles begint en eindigt. Vervolgens kies je stand 1 (totale body massage) en het apparaat weet wat 'm te doen staat: een grondige massage.

Over enkele uurtjes (23.34u lokale tijd) gaan we weer de wolken in en koersen we gedurende zo'n 12 uur per luxe vliegmachine naar jullie terug.

P en M: wij landen op Schiphol om 7u in de ochtend. Nou staat op ons ticket wel +1 en weten we niet helemaal of dat uur erbij opgeteld moet worden. Ons vluchtnummer: SQ 324., is vast te vinden op teletekst. Na wat bagageverzamel plus de treinreis Schiphol-Hellmond zullen we wrs rond 10u-10.30u op Hellmond Central Station zijn. We hebben geen gsm!

X AE

ps. Peisie--->de Zon zit in onze backpackjes
ps2. J und G: we genieten en hebben 1500 fotoos (ahum) ;)

• 18 September 2008 - 12:02

Jacqueline:

... en ook wat warmte, Sorry ..zon alleen is niet genoeg. Snel contact om NP voor te bereiden op Astrid J. Ze hebben een datum volgende week. En hebben er nog niets aan gedaan (geloof ik) Goede vlucht.

• 18 September 2008 - 12:07

Sex On Legs:

Hej skatten!

Fijn om van jullie te horen. Ben jaloers op die body to body massage ;) Is die massage trouwens ook met very happy ending? :) :) Dat moet bijna wel met die trillingen.....
    Ik heb mn Mac trouwens gekocht! Werkt perfect. Ben er zooo blij mee :)
    Zie jullie heel snel. Goede vlucht alvast.
    Dikke zoenen voor jullie.

• 18 September 2008 - 12:13

Astrid Joosten:

het 13-letterige woord begint met een F, heb je al geoefend en je mooiste pekske klaargelegd voor de grote dag!!??

• 18 September 2008 - 12:14

Very Happy Ending:

Poeh ende pufff...die Singaporezen kunnen er wat van ;)

• 19 September 2008 - 08:10

Jaap:

Altijd leuk wat van je/lie te lezen! Zorg maar dat je niet Lost of anders Lost&Found raakt en fijne reis terug!

PS: Ik heb een huis! Biertje binnenkort?

• 19 September 2008 - 17:12

Peisie:

Shit, te laat, hadden jullie behalve die zon ook die fullbodymassage (15 letters ;() niet mee kunnen nemen ...