Beach ´n Crocs - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu Beach ´n Crocs - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu

Beach ´n Crocs

Door: Es en Nouke

Blijf op de hoogte en volg Esther en Nouke

12 Juli 2009 | Costa Rica, Dominical

Beste Lezers,

Costa Rica it is: we zijn in Dominical, strand & jugo de mora*.
Slapen in Pyramos. Gsm heeft weer bereik in case of.

Alvast vooruitlopend op Lange Verhalen: krokodillenrivier mondt uit in de zee. We zagen al tig oogjes boven het rivierwater uitkomen. En ook zagen we bij onze voeten een schorpioen met 7 streepjes = zeer giftig (in de eetzaal van de eco-vega-rawfood-yoga-woongemeenschap waar we sliepen in Uvita) en twee leguanen van 1 meter in onze voortuin.

Hasta luego,
EA X

* bramensap

• 13 Juli 2009 - 06:04

Treeske:

krokodillen en schorpioenen en ook nog grote leguanen,maar voor die laatste hoef je geloof ik niet op te passen of wel?is het nog mogelijk om ontspannen te lopen of moet je bij iedere stap uitkijken?
    het wordt een spannend vervolgverhaal!
    groetjes fijne tijd daar!

• 13 Juli 2009 - 07:13

Sex On Legs:

Die zeer giftige schorpioen, was je dat zelf niet Es ;) Oh nee dan had je wel zeer hitsige schorpioen geschreven....Heerlijk meisjes! Ik wil ook weer gaan reizen, mmhhmm. Ben dit weekend met Marcos in Gent geweest. Was heerlijk! Ik mis jullie, en kijk heel erg uit naar Rotterdam! Tot snel lieverds. Kus x 2 van SB

• 13 Juli 2009 - 07:29

Jacqueline:

Ha, dat klinkt wel érg spannend. Ben nu toch wel blij dat ik gewoon achter mijn bureau in Helmond zit. Heb er net wel even onder gekeken.
    Have fun and take care.

• 13 Juli 2009 - 20:11

Gien En Jud:

heerlijk weer, en juist die beestjes die we in nederland niet hebben maken reizen toch ook wel erg leuk en bijzonder!! weer gegoogled en ja blijven maar zuchten van al da moois daar, genieten hoor!!
    kusssssssssssss
    en hebben jullie ook al zin in R'dam? wij wel hoor gezellie en onze tuin is bijna klaar, dus snel lounchen ook als jullie er weer zijn

• 13 Juli 2009 - 20:23

George:

Van die schorpioen kan je een leuke broche maken, zeker als hij (of zij) gele streepjes heeft
    Wat ook leuk is: over de kroko kopjes naar de overkant lopen. Pas wel op voor open bekjes.

• 13 Juli 2009 - 20:48

Columbus:

Heee vrouwtjes
    Kreeg hier vandaag eten van de lidll was niet zo lekker als wat jullie gekocht hadden ben al een paar keer gaan kijken of er iets anders stond maar nee hoor zal het er toch mee moeten doen, als ik het niet op eet gaan ze beslist iets anders halen we zullen zien .Kijk uit voor die wilde dieren daar ik wil wel dat jullie nog terug komen,kopjes van Columbie

• 14 Juli 2009 - 17:48

Jannie:

ha meiden ,ik lees wel van die enge dingen.........let maar op .ik geniet van jullie verhalen.tot de volgende avonturen.
    groetjes t.jannie

• 14 Juli 2009 - 19:45

NP:

Burgers heeft een dislocatie in Uvita! Das goed nieuws. Hebben ze ook kaboutertjesthee (bestaat daar überhaupt wel een Spaans woord voor ;-)?)?
    :winkkiss:

• 15 Juli 2009 - 08:40

Yoush:

Even wat tegenwicht, ik was op Texel en daar hadden ze echte krabben, schelpen en zelfs een giftige vis... Ook wel een beetje stoer toch? Vet die beesten die jullie zien!

• 15 Juli 2009 - 17:33

EA:

ls. FIJN jullie berichtjes!! Ja, wij willen loungen te Prinzenstraats tuin, en hebben zin in R´dam, denken na over het nieuwe TV-programma Esther & Anouk Nitterinck en Vrouwen ;)

ls2. Psst! Columbie (we love you) gewoon blijven wachten op lekker voer. Het vieze voer niet aanraken!!

Hola Lieve Lezers!

Gister naar National Parque Corcovado geweest: busje, speedboot op jungle-rivier, speedboot op open zee, trail in park alwaar: brulapen, whitefacemonkeys met jonkie, vrouwtjes- (grote) en mannetjesspinnen (kleine), coaties (soort beerachtige met lange snuit en lange wollige staart), WITTE luiaard gespot Precies op dat moment van etenstijd (de luiaard slaapt 20 uur, zont 2 uur en eet 2 uur), slang die net gegeten had, incl het gesplitste tongetje,EN rode met geelblauwe veren Ara´s vliegend in de junglebomen. In het wild zijn ze het allermooiste! Erg bijzonder.

Jullie mogen nog even wachten op Lange Spannende Verhalen..!

X AE

• 15 Juli 2009 - 17:34

Hitsige Schorpio:

Hiep hiep hoera! ;)

• 15 Juli 2009 - 17:48

SPECIAL OFFER:

KABOUTERTHEE, gratis te proeven in Domincal te Costa Rica.

• 17 Juli 2009 - 02:55

A:

Kleine update: Es heeft vandaag met op t strand liggend materiaal (stenen en hout) zelf twee (!) kokosnoten (gevonden op strand) weten te kraken. Dat is echt -power-werk dus moest even vermeld. Niets zo lekker als zelf gekraakte kokos(melk) on the beach. Voelde heel "Robinson"!!

• 18 Juli 2009 - 08:10

Mam:

Heee anouk Es heeft altijd al sterk in haar schoenen gestaan of in haar slippers haha en je weet toch waar haar spierballen zitten.......maar heerlijk daar geniet ze groetjesssssss