Hypermodern Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu Hypermodern Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Esther en Nouke - WaarBenJij.nu

Hypermodern Singapore

Door: Es en Nouke

Blijf op de hoogte en volg Esther en Nouke

20 Augustus 2008 | Singapore, Singapore

Lieve Lezers,

op weg naar Indonesia, Bali zijn we.

Nu, na 12 uur vliegen, in hypermodern Singapore wachtend op de aansluiting. Meer over de **turbulente** vlucht volgt binnenkort.

Voor nu alvast het record van de dag: we reizen ultra-light, A-->3,9kg en E-->5,4kg, en zijn daarom zowel op Schiphol als in Singapore door de plaatselijke media van t Guiness Book of Records geinterviewd (met foto) ;).

X AE

• 20 Augustus 2008 - 05:08

Marlies:

hey meiden, lekker light reizen, ga ik ook eens proberen ;)
    veel plezier en ik hoop jullie snel te lezen weer.
    xxx
    pfffff tis vroeg

• 20 Augustus 2008 - 07:05

Sanneke:

Hej levens genieters!
    Nu ben ik wel heel benieuwd naar die turbulente vlucht van jullie. Windkracht '12'? Of zaten er 69 opgewonden nonnen in jullie plane?
    Ik wil alle - vooral de sappige - details horen.

Geniet ervan samen.
    Dikke zoenen voor jullie!

• 20 Augustus 2008 - 07:18

Astrid:

hey meiden, alleen mijnkunstgebit weegt al zwaarder.....hahaha. veel plezier samen en ik zal jullie volgen.....

• 20 Augustus 2008 - 07:19

Astrid:

Hey meiden
    alleen mijn kunstgebit weegt al zwaarder....hahaha ik blijf jullie volgen...veel plezier samen.
    xxx

• 20 Augustus 2008 - 08:05

Jacqueline:

Das echt ultra-light. Inclusief rugzak en boeken? Das dus één slipje en één t-shirt en voor de rest wasmiddel?!? Heel veel plezier. We feesten zondag wel zonder jullie, maar doen het over als je terug bent. Ben niet zo geintereserd in turbulentie. Daar slik ik pillen voor.

• 20 Augustus 2008 - 08:44

Tante Ineke:

Ome flip en ik wensen jullie een heel fijn verblijf op Bali wij waren daar in 1978 in sanur beach

• 20 Augustus 2008 - 08:48

Pap En Mam:

Fijn dat jullie al zo snel iets laten horen.We kijken uit naar de volgende mail bah bah turbelentie maar jullie hebben het overleefd .tot gauw kus kus

• 20 Augustus 2008 - 10:37

George:

Nou meiden daar sta je dan aan de andere kant van de kloot.
    Hebben jullie soms óók een stel helium ballonnen in de tas gestopt?
    Veel cultuur, lekker eten, fijn klimaat
    Geniet er maar heerlijk van maar kom wel weer terug.

• 20 Augustus 2008 - 17:43

Peisie:

Jaja, turbulent ;) ;). Jullie hebben vast alsnog jezelf in die Frequent Flyer Club van S.A. ge(paal)danst...
    Ben ook errug nieuwsgierig wat E extra heeft meegenomen wat maar liefst 1,5kg zwaar is...
    Geniet ervan! X

• 20 Augustus 2008 - 19:59

Gien En Jud:

haha ja nathalie dat vroegen wij ons ook al af!!heerlijk es en nouk, zat vanmorgen op de fiets en dacht aan jullie, wat zal hun uitzicht nu zijn, wat zullen ze gaan eten zo.zullen ze een surf lesje wagen(doen!) ben benieuwd allemaal
    genieten daar en tot snel

dikke zoenen van ons